به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از بوشهر،  طرح پویش لبخند رضایت توسط بسیج فرهنگیان در سراسر استان انجام گردید این طرح به هدف کمک به دانش اموزان نیازمند از تاریخ ۲۱ مهر ماه در دهه اخر صفر اجرا شد.

طرح پویش لبخند رضایت به هدف کمک مومنانه به دانش اموزان نیازمند از تاریخ ۲۱ مهر ماه در سراسر استان انجام شد.در روز ۲۱ مهر شهرهای کاکی.خورموج.گناوه.دیلم.کنگان.برازجان برنامه را با حضور مسولین سپاه شهرستان و اموزش و پرورش شهرستان با رعایت مسایل بهداشتی اجرا کردند.در تاریخ ۲۲ مهرماه شهرهای دیر.جم برنامه پویش لبخند رضایت را اجرا نمودند .انشاله تا پایان مهر ماه پویش لبخند رضایت در باقی مانده شهرهای استان اجرا خواهد شد.

 لازم به ذکر است برنامه کمک مومنانه تا کنون در چند مرحله از ابتدای شروع کرونا در تمام کانونهای بسیج فرهنگیان اجرا شده است اما چون پویش لبخند رضایت یک برنامه سراسری کشوری بود مجددا کانونها درگیر اجرای این برنامه ارزشمند شدند. 

 این برنامه بصورت مشترک با اموزش و پرورش استان انجام گردید.و از طرف بسیج فرهنگیان و وزارت اموزش و پرورش ابلاغیه مشترک جهت اجرای این طرح به سراسر کشور ارسال شد.الحمدلله صد درصد کانونها در این طرح حضور چشمگیری داشتند.بسته های معیشتی شامل نوشت افزار.مواد غذایی و پوشاک متنوع بود و تا کنون طبق گزارشات دریافتی بیش از ۵۰۰۰ بسته در این پویش جمع اوری و توزیع گردید.بطور تقریبی ارزش هر بسته ۱۰۰هزار تومان بوده است. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.