کادر درمانی شهرستان دیر توسط سپاه سیدالشهداء (ع) تجلیل شدند.

آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در مقابله با ویروس کرونا توسط سپاه سیدالشهدا برگزار شد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از بوشهر،  حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: تلاش پزشکان و پرستاران برای حفظ سلامتی مردم تداعی گر صحنه های دوران دفاع مقدس است.

 

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه نجات جان و پاسداری از عقیده مردم از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: شفابخش حقیقی خداوند است و پزشکان و پرستاران هم مجرای فیض الهی هستند.

 

وی با تقدیر از تلاش های همه اقشار جامعه به ویژه کادر درمان، دستگاه های اجرایی و بسیجیان و نیروهای جهادگر و مسئولان بویژه رهبر فرزانه انقلاب در مقابله با ویروس کرونا، عنوان کرد: بهترین حمایت و تقدیر از کادر درمان و پزشکان هدر ندادن زحمات آنها و رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی است.

 

حسینی  کادر درمان را خط مقدم مقابله با ویروس کرونا دانست و تأکید کرد: مردم شهرستان دیر همانگونه که قبلا مسائل بهداشتی را خوب رعایت کرده اند، اکنون نیز با ادامه این همکاری یاری گر پزشکان و پرستاران باشند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از همکاری بسیجیان  در کنار کادر درمان در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: بهترین تقدیر در حوزه بهداشت و درمان رعایت  پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی است که می تواند موفقیت بزرگی در مقابله با این بیماری نصیب ما کند.

 

احمد آخوندی با تقدیر از همکاری خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه و انتشار اخبار درست، افزود: انتظار ما این است که اصحاب رسانه نه تنها در تولید خبر بلکه در عرصه تولید محتواهای چند رسانه ای و آموزشی نیز ورود کرده و ما را یاری دهند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و جهادگران و مدافعان و سفیران سلامت هستند.

 

سرهنگ ایرج سلیمانی بیان داشت: این قشر از جامعه با احساس مسئولیت و با تمام توان و برای رضای خدا در چندماه گذشته برای سلامتی مردم پای کار بودند  و جمعی از این عزیزان به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 

در این مراسم که به همت سپاه شهرستان دیر برگزار شد،کادر درمانی شهرستان تجلیل شدند .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.