پیام تسلیت گروه های جهادی بسیج سازندگی به مناسبت شهادت هشتمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از بوشهر، پیام تسلیت گروههای جهادی بسیج استان بوشهر به مناسبت شهادت هشتمین شهید مدافع سلامت استان

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار،جهاد و  خدمت بی منت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

 شهادت خادمان و دلسوختگان  سلامت مردم ، در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است بسیار سخت است، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا با منش و روحیه جهادی برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه،درهای شهادت باز است ولقاء پروردگار در انتظار آنان است.

خبر شهادت مدافع سلامت خوش قلب و فداکار بیمارستان سلمان فارسی بوشهر "شهید گرانقدر محمد رضا رزمی" که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی آحاد مردم بویژه همسنگرانش درحوزه سلامت گردید.این واقعه به همه ما آموخت‌رزمندگان جبهه سلامت استان،با خدا هم عهد شده‌اند تا نابودی کامل این ویروس منحوس مقاومت نموده و در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی و جهاد فی سبیل الله باشند.

بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تأثر و تأسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

 گروههای جهادی بسیج استان بوشهر با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی و جامعه بزرگ بهداشت و درمان استان بوشهر تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مس ألت دارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.