۱۰ جاده بین مزارع برای کشاورزان احداث می‌شود

فرمانده سپاه بوشهر از احداث 10 جاده بین مزارع برای کشاورزان بوشهری توسط جهادگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در آئین احداث جاده بین مزارع در روستاها اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ۱۲ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و نیز تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها انجام می‌شود که از این تعداد ۱۰ مورد آن احداث جاده بین مزارع در روستاهای شهرستان‌های استان است.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: پیش بینی شده‌است که ۱۰ جاده بین مزارع در روستاهای چاه پیر تنگستان، ریز جم، آباد تنگستان، سعد آباد و فاریاب دشتستان، انگالی بوشهر، لاور و سنا دشتی، محمدی گناوه و بردخون و آبدان دیر هر یک به طول میانگین ۱.۵ کیلومتر توسط جهادگران احداث شود.

وی عنوان کرد: احداث و بهره‌برداری از کارگاه عبابافی روستای بحیری دشتی و استخر آب در شهرستان گناوه از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی این استان در سال جاری است که چهار میلیارد تومان اعتبار به این ۱۲ پروژه اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۵ ماه اخیر، با ۱۴۸ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان اعتبار پروژه‌های کوچک، زود بازده و عام‌المنفعه توسط گروه‌های خدمات‌رسان اردوهای جهادی در روستاها و مناطق کم برخوردار اجرا شده‌است که بیشتر مربوط به تکمیل مساجد، حسینیه‌، غسالخانه و آب انبار است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.